UT I NATUREN

#MOVE #BREATHE #FLOW #SWEAT

Ta med dig träning och rörelse ut i naturen. Kanske rör du redan på dig mycket utomhus - testa då ett av våra ljudpass

  1. RUNNING MEDITATION
    6 min meditativ uppvärmning under ditt löppass för fokus och närvaro.

  2. MOBILITY MOVE
    8 min stående rörlighetsträning för höfter, fötter mm

  3. STANDING STRENGTH
    7 min stående styrka som fokuserar på ben

  4. MOVE CORE 
    10 min stabilitet- och rörlighetsträning. Utgår från stående & grenar ut i plankan, fyrfota & sittande!

Skog
brygga

PÅ BRYGGAN

#BREATHE #FLOW #MOVE #SWEAT

Längtar du efter morgonyoga före morgondoppet? Eller kanske styrka efter löpningen?

Vi hoppas du njuter av att träna ute på DIN favoritplats. Vår är bryggan; men du gör såklart dessa där du vill...

1. SOFT SEATED STRETCH
9 min lugn och skön sittande rörlighet. Startposition ör sittande med korsade ben.

2. LAY LOW CORE

12 min effektiv coreträning där du startar liggande på rygg.

3. STANDING BODYSCAN
En kort och lättsam 10 min stående meditation/genomgång av kroppen för bättre närvaro och fokus innan eller efter ditt träningspass.

4. FLOW & SWEAT 
Ett 11 min dynamiskt fyspass där du utgår från och startar i plankan för att sedan avsluta stående!

 


   

MER LUFT

#MOVE #FLOW # BREATHE

 Vi vet inte vad "luft" innebär för dig. Kanske är det lite mer luft i kalendern? Eller så är det luft som i att ta dig ut lite oftare?

Ta med dig ett enkelt pass i lurarna! Kanske under en promenad på lunchen? - eller så smyger du in lite snabb rörlighet och skapar lite luft mellan dina möten!


1.OFFICE STRETCH
5 min stående enkel stretch som du kan smyga in på jobbet. Fokus på nacke och bröstrygg!

2. WALKING MEDITATION
8 min härlig promenad för fokus och närvaro.

3. BODY MOVE
11 min rörlighet och styrka för hela kroppen. Vi startar med stående ryggrullningar och väver in benböj i de flesta övningskombinationer.

4. STANDING CORE BREAK
8 min stående paus med fokus på core och balans.

innerstrength -smakprov-4.jpg